Friday, June 13, 2008

Treening, mis väärib "Speedsurfi" nime 1h

Deviis "Tark ei torma!" saab aina enam uut tähendust.
Hommikust saati puhus ideaalne W 7-12 m/s, mis on olnud läbi aegade parim Pirita suund ja no ei saa töölt minema. Vahid ikka aknast välja ja siis jälle TOP-i tuulegraafikut. Selge see, et puhub ... ... ja hästi kohe puhub! Tasapisi tuleb meelde, et mul veel oma uus 8,5 GTX merele demonstreerimata, nii ma siis võtangi "Hang Loose" hoiaku ja lähen veel linna Ripi Heleniga Kuul Campi asju arutama. Kella 17.15 pääsen ummikutest Pirta teele ja näen, et Russalka juures ideaalsed slalli tingimused. Klubis kohtun EST202-ga ja lepime kokku, et läheme speedima!
Kell 17.55 olen juba iSonicu ja 8,5 GTX suundumas Miiduranna suunas, et sealt Tallinna poole lennata. Jaano oli just maha tulnud ja ütles, et hea 6,5-se ilm. Aga mul poogen, sest olen ennemgi tugevat ülepurjestust talunud. Jah, ehmatas algul ära küll, aga tugevad ei vingu vaid sõidavad :-)
Umbes 9 minuti pärast olen juba Russalka juures speedimas ja panen seal korra jalad põhja, et poomi tõsta ja puhata. Lendan tagasi ja Martin lendab mulle vastu. Viskan jaibi ja hakkame koos lendama - Martin lendab ikka väga hästi, see on ju Tema ala :-) Jään ikka Temast pidevalt maha nii jaibis kui kiiruses (tal ju ka väiksem laud ja puri).
Kampa löövad ka Henri Kaar, Timo ja Niine, asi muutub kohe põnevamaks ja saagimine Miiduranna - Pirita vahel jätkub ca tunniks ajaks kui tuul vaikimise märke annab.

Hea tunne on heade sõitjate konkurentsis püsida . . .

No comments: